Saturday, January 1, 2011

sEpaNjaNg jAlaN kEnAnGaN 2010


2010.....meninggalkan seribu satu kenangan dalam hidupku...meh la aku story ckit...
  • family - wajib aku citer dulu...pakcik aku (adik bapak aku) meninggal awal tahun 2010...sedih sangat time tu..masa tu, aku dah dok putrajaya...so, jauh la...sampai sekarang aku x g ziarah agie kubur pakcik aku..Al-Fatihah buat Allahyarham Jubli...bapak aku plak batuk-batuk...kadang-kadang batuk berdarah...dipendekkan cerita, die g medical check up, n kena tahan kat hospital seminggu..aku difahamkan (aku dok ptrjy agie), mak aku ulang-alik la lam masa seminggu die kna tahan tu...ms tu, aku menangis x hengat la....tiap hari aku call mak..lau aku call bapak, lagi la aku x leh nak bercakap..cdey siot...lam cdey, ad berita gembira...kakak aku naik pangkat jadi supervisor...Alhamdulillah...kazen aku, kak Thay, selamat diijabkabul pada Jun 2010...ms tu aku amik cuti seminggu...seronok sangat pat jumpe family...rindu sangat2...masa nie, bapak aku dah ok ckit...Alhamdulillah..kazen aku gak, Anot & Adik...masing-masing amik SPM dan PMR tahun nie...

  • skuad kesayanganku - oceh aka lokan: berjaya menghabiskan master & sambung phD plak...congratz fren... mas aka siput sedut, aza, norm: stil mengejar impian masing-masing untuk berjaya d uitm aimi: aku dengar, sambung master gak....lama x dengar kabar beliau.. potz: keje kat HP...aku pon kurang pasti apa job die :) nitz: dah naik pangkat mentor..dah ad kete myvi limited edition..pink u..tggl kat damansara trace: keje kat imigresen shah alam...pun dah ad kete sebijik... niesa aka penyuk: imigresen gak...tp kat JB..miss u buddy :) siti: selamat melahirkan baby gurl on 08042010..so cute...die pon keje imigresen gak...tp kat kuching.. amisa: phewittt...dah selamat jadi wife pd Jun 2010.. pon keje imigresen...ramai plak skuad aku keje imigresen...hehe kak on: selamat pengantin baru ^_^ 10122010 kawen ngan abg off...hehehe tahniah sis..semoga bahagia ke akhir hayat.. aireen: bakal nurse...masih study kat KSKB...dah bertunang ngan pilihan hati..so sweet :) abg saidi: guru terlatih...jadi cikgu kat sabah sekarang..erm, garang agaknye ek..hehe anyway, i miss u all my lovely squad...

  • ofis - erm...macam-macam hal kat opis...caye atau tak lau aku cakap aku pernah kena pulau kat opis...hmm...pressure dowh!!!x best nyer, bila dah berpuak2...oo, lupe lak, dude yg sama msuk bahagian tu skali ngan aku, dah pindah balik labuan...bestnyer...aku bile lak nak pindah balik sarawak??aku dah g kursus BTN, dah lulus ujian menaip, dah lulus ujian perkhidmatan, dah lulus isac..tapi, induksi aku lak x settle2..*bengang!!!!x lame agie kitorang pindah opis baru...erm, bestnye.. x sabar...

  • mY lOvE sTory - arghhhh...nie yang paling tension aku nak citer...rasenye, dari post2 sebelom nie pon, aku dah byk citer sal bnda nie...aku sayang sangat la kat die...hm leh ker aku lupekan die???leh ker aku cari pengganti yang lain??die rindu aku x??die ingat aku x??miss him so much!!!!!always hate myself bcoz falling in love with dat guy...

  • myself - car: saga blm warna putih..manual...nie transport utama aku dan kawan-kawan untuk berlibur... umah: aku sewa bilik jer..hehe bln Nov 2010, ak pndah umah...dok skali ngan sorg kakak, 1 opis ngan aku... aper g r???
ape-ape pun...aku harap life aku lam tahun 2011 will better than tahun 2010...aku xnak nangis2 dah...aku nak hepi...dan hepikan orang lain...semoga segala hajat kita tercapai..aminnn

No comments:

Post a Comment