Monday, January 3, 2011

3rd day of 2011

salam....
ari nie aku awal ckit update blog....berita yang dikhabarkan oleh kakak aku membuatkan aku meraung di pagi hari di kuarters presint 15....bapak aku telah meninggalkan kami buat selama-lamanya....berdosakah aku sebagai anak???bapak, maafkan anakmu....dari pagi tadi sampai sekarang, airmataku mengiringi setiap langkahku....dihati, al-fatihah buat ayahanda tercinta xpernah putus...semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman...k la...nak check in....flight jam 11.35am....sampai bintulu 1.45....seluruh keluarga sedang menungguku untuk urusan pengebumian....Al-Fatihah sayang bapak selamanya~~~

1 comment:

  1. al-fatihah buat kuarga mala..harap mala tabah menghadapai dugaan yg maha besar ini..x perlulah ktk menyalahkn diri ktk..suma ya udh takdir illahi..setiap yg berlaku yang ada rahmat d sebaliknya..yg penting doa kita sebagai anak yang x putus2 utk arwah..redhakan segalanya..YA ALLAH YA TUHAN KAMI..berkati lah kami..berkatilah kedua ibubapa kami..jauhkan lah mereka dari siksamu..ampuni segala dosa kami..kami redha atas segala takdirmu pada kami..amin

    ReplyDelete