Monday, January 10, 2011

11th day of 2011

hm..ingatkan nak update blog td...tapi leka lak mek carrom ngan my cuzie, acik n anot....xtau nak story aper, sebab cam xde idea jer...petang tadi, ad mcm2 kat pale nie, nak update lam blog...time nak update nie lak, aku jadi blur...eh, cam exam plak...he ap la kau membebel tengah malam nie kan....cuzie aku sorang ngah syok men CS...nak main, tapi xreti sangat...eheh so, aku update blog jer la...nak blog walking pon cam xde mood plak malam nie...
erm, oo yer....aku nak ucap terima kasih banyak2 kat family aku yang banyak membantu...tolong masak, kemas umah...cian diorang, sumer penat....tapi xder yang merungut...aku sayang sangat ngan family aku nie...nak ucap gak kat kawan2 banyak membantu...yang beri salam takziah untuk keluarga aku...terima kasih banyak yer...
satu gie benda wat aku terharu....pakcik aku citer, bapak aku pergi dengan tenang.. Alhamdulillah..Pakcik aku kate, bapak aku senyum ajer..macam orang yang tido...Subhanallah...x dinafikan, bapak aku banyak berbakti ngan masjid pas bersara...Alhamdulillah...bersyukur sangat...Mak aku pon cakap benda yang sama...bapak x menyusahkan...sehari sebelum bapak tinggalkan kami sumer, mak sempat bersihkan bapak...aku kesal sangat...aku xpernah jaga bapak aku time die sakit...sebab asal aku lik kpg jer, die mesti sihat...berselera makan... Pemergian bapak banyak meninggalkan kesan kat sumer orang...orang2 masjid contohnye...dulu, hari jumaat jer, pas subuh bapak akan sapu masjid..nak dkat solat jumaat, bapak bentang sejadah...nenek aku plak, die kater, x anggap bapak cam menantu dah...cam anak sendiri...die kate, bapak x pernah menolak lau die mintak tolong...erm, k la...nak post satu agie...nie khas untuk bapak...i love u bapak...i miss u so much...

No comments:

Post a Comment