Thursday, January 27, 2011

hari ke-27

salam....hari ke-27 dalam tahun 2011...dats mean hari ke-25 ayahanda meninggalkan kami semua...aku arinie hari ke-4 keje lam tahun 2011 nie...minggu nie ngan pindah2 barang...agak penat packing2 barang kat opis lama....nampak cam ckit, banyak rupa2nya...hehehe erm, lama gak aku x update blog aku nie ek...aku nak bagi cantek blog nie...p xreti sangat..huhu aku nak blog walking pon cam malas...kat opis dah bz ngan keje..balik umah, aku lak pengsan..bile la nak update ek.....ari tu, nak balik cnie, sedih sangat nak tinggalkan keluarga...especially mak...aku plok mak...aku rindu mak....erm...sampai lcct, oceh ngan kak wan jemput...pastu malam tu g jumpa pak su...wee.sesat gak la nak cari tempat pak su...hm, ri isnin, g jumpa GG plak....adeh, lepak x ingat dunia...mengantuk pegi keje, xyah cakap la...malam selasa plak, g shah alam...anta oceh...beli TV sekali..hehehe yeayea..dah ad tv....hm, ajak normah sekali time nak g makan..adeh, xsempat nak kurus balik b4 jumpa normah..hehe aku ngan kak wan sampai umah lam kol 1 camtu..pergh, punye la penat + ngantok......malam tadi, aku pengsan...rehat kejap, tido dari petang sampai pagi tadi..pergh..punye lama pengsan....ari nie, aku trus g opis baru...hm..bosannye..k la nak cari design baru...ngeeeeee

No comments:

Post a Comment