Friday, November 12, 2010

alahai....

Salam ukhwah..
mengikut kajian, orang yang bernombor 7, suka meluahkan isi hati kat dalam diari...dulu aku pun suke tulis diari..tapi, semenjak dah keje nie, xtvt menulis diari semakin bkurangan, tapi aku ganti kan dengan menlis blog tentang aku...x semua aku ceritakan sebab x setiap hari aku log in kat blog aku nie..cukup aku kongsikan sedikit perjalana hidupku dalam beberapa minggu nie...
btol cakap orang, bila kita sangat sayang kat seseorang, susah untuk kita membencinya walaupun kadang2 ape yang die buat sangat menyakitkan....
camner lau aku gtau, yang aku sekarang nie berdendam....dendamyang orang lain tidak akan sangka akan meletus suatu hari nanti..tunggu jer la aper tindakan aku...
aku dah nak pindah umah...harap pasnie, aku leh ubah balik kesilapan bodoh yang aku lakukan dengan sengaja..
dan kepada orang tu,hargai orang yang sayang anda...
kepada awak..semoga saya dapt lupakan awak...terima kasih atas segalanya...

No comments:

Post a Comment