Monday, November 29, 2010

again~~

kadang-kadang, aku bosan...rasa cam selalu jer meluahkan benda yang sama..
derita nya bila apa yang kita impikan tak tercapai...sakit bila mengenangkan nasib diri yang tak seburuk yang disangka....aku hanyalah insan yang tak pernah bersyukur...dan sengaja mengundang masalah kepada diri...sejak 2 menjak nie, sakit kepala aku menjadi2....aku tak tahu camner nak atasi...mungkin daripada keadaan diriku yang sangat tertekan...
malam tadi, (28112010) aku dan die bergaduh lagi..perang besar...benda yang x bernyawa di dalam rumah spt tv, kipas menjadi mangsa sepak terajang...aku seperti orang yang kurang waras apabila meletakkan diri di hujung pisau tajam yang boleh melukakan diriku bila2 masa...ari nie, aku dan dia saling x berhubung...memang xde cara pun nak berhubung ngan die...no tepon ku dah xde...telah ku buang bersama telefon mahalnya..beruntung orang yang jumpa...segala gambar memori ku bersamanya terdapat dalam handphone tersebut....hm, nak wat camner...aku dah jadi panas baran...hobi baru aku, baling2 segala benda, mengoyak dan membakar...itu yang aku buat semalam..sampai sesak nafas aku kat dalam bilik sebab membakar kertas...gila kan aku? iar la pun orang anggap aku mengalami masalah mental...aku tak berdaya nak atasi masalah yang menimpa...hm...ntah, aku tengah sakit hati nie...mintak dirawat..saper2 bleh tolong?terima kasih...

1 comment:

  1. salam...sedih nar kmk baca blog tok..kmk mok nolong pun..kmk x tauk mok molah pa..lagipun blum ten2 ktk maok kan..hehe..anyway..kmk tauk tok bkan mala nok kmk knal dolok..mala nok kmk knal dolok cheerful..happy slalu..senyuman yg manis..mala de heppy gurl..hehehe..kmk susah ati ngga ktk kdda tok..masalah x abis2..bna2 kmk susah ati..hmmm..kmk tauk..kmk x berhak campur lam urusan pribadi ktk..tapi kmk x sggp ngga kwn kmk jadi kdda tok..kmk x maok ktk molah bnda2 nok menyakitkan drik ktk sendirik..msih byk org nok syg ngn ktk..family ktk..kwn2 ktk..kmk juak..please mala..be strong..i knew you can get through all the things...i know u can cik normala bt badhri..i know..maaf mun ktk mrh kmk ngaco ktk lam tok..salam dari kmk..take care..

    ReplyDelete