Monday, October 24, 2011

Jawapanku....

salam ukhwah blogwalker-blogwalker sekalian...
hari nie, teringin plak miss ella nak share jawapan yang miss ella beri kat someone yang pernah hadir lam hidup miss ella... (kalau folo blog nie dari dulu, mungkin dapat agak saper T.T )

*miss ella translate siap2 la lam bahasa malaysia....

soalan 1:
Bila lagi awak akan terbuka hati untuk terima saya?

jawapan:
tak akan terbuka lagi untuk awak, sebab sekiranya saya buka, banyak hati yang terluka
(erm, agak skema ka jawapan itu???)

soalan 2:
Berapa lama lagikah harus saya menunggu?

jawapan:
tak perlu tunggu sebab saya dah kunci dengan mangga pintu hati saya

soalan 3:
Masihkah ada peluang untuk saya

jawapan:
takkan ada peluang sebab saya pernah beri awak peluang, tapi awak ambil terlalu banyak masa untuk berfikir

*tapi apapun, awak masih ader dalam sudut hati saya..saya tak menggantikan tempat awak dengan saper2 tapi saya membuka ruang lain untuk orang lain isi...

~~~semoga die bahagia selamanya....

No comments:

Post a Comment