Monday, May 17, 2010

wHaTevEr

amboi...sedap jer mulut ko cakap aku p*****r....sebelum cakap orang len, tengok diri sendiri lu...
beb, sukahati aku la nak sayang saper...tapi xyah ar nak cakap aku macam2...aku ada maruah aper...ko ingat ko tu baik sangat la...mulut pon cam bangkai..hampeh tol!!!!ko aper tau, die selalu tipu ko...makan la tipu tu banyak2...ko nak sangat die tinggalkan aku kan...ko bangga bile die ngaku depan aku, die pilih ko kan...lepas tu, die datang pujuk aku, ko tau x??!!!!!!pastu ko wat die sakit hati..die sakit hati, aku pon sakit hati...sayang ker macam tu lau buat die sakit hati...hampeh tol ar...

4 comments:

  1. hurmm..sapala yg clupar sgt pggil kwn aku p*****r...how dare that person...crminla mka sndri b4 nk pggil org mcm2...huhu..be patient my dear...(^_^)

    ReplyDelete
  2. thanks frens...i think u can guess whom...sepanjang hidup aku, walaupun aku pernah ada kisah lama (ko pun tauk kan), x pernah orang panggil aku camya...aku tauk, aku merebut hak nya, tapi nya xda hak nak panggil aku gya...

    ReplyDelete
  3. gambate...aja2 fighting....

    ReplyDelete